pajoohaan.ir

کتاب « دیِن، رسانه، ارتباطات اجتماعیِ » امروزه تلویزیون، به عنوان پر قدرت‌ ترین وسیله ارتباط جمعی، در تکوین، تحکیم و تضعیف، جهت‌ دهی فرهنگی و ایجاد یا عدم انسجام جامعه نقش اساسی دارد. در جامعه ما، روزانه، افراد 2 تا 5 ساعت وقت خود را در پای تلویزیون می‌گذرانند و کودکان در خردسالی با این وسیله خو گرفته و هویت می‌پذیرند و دیگر عوامل و زمینه‌ها و ابزارهای فرهنگی و تبلیغی تحت تأثیر تلویزیون قرار گرفته است.

بخش های اصلی این کتاب عبارتند از:

فصل اوّل: وسائل ارتباط جمعی

فصل دوم: سنت،دیِن و رسانه

فصل سوم: تلویِزیِون و دیِن

فصل چهارم: رویِکردها و نظریِات ارتباطات «باتأکیِد بر تلویِزیِون»

فصل پنجم: پیِش درآمدی ِبرالگویِ ارتباطات اجتماعیِ اسلام

فصل ششم:هویت، فضا

فصل هفتم: گزارشیِ از یک تحقیق پیمایشی

continue_text

for_you

related_books

more